Wat is de garantie per product?

Uw garantie is afhankelijk van de aankoopdatum en de voorwaarden. We bieden garantie tegen fabricage- of materiaalfouten.




We bieden de volgende garantie voor thuisgebruik op de Dynamic-lijn:

Voor thuisgebruik:
Max. gebruik tot 10 uur per week

10 JAAR

Garantie op loopbandframe 

3 JAAR

Garantie op alle onderdelen

2 JAAR

Garantie op voorrijkosten en arbeidsloon (NL & BE)




We bieden de volgende garantie voor thuisgebruik op de Perform line:

Voor thuisgebruik:
Onbeperkt gebruik

10 JAAR

Garantie op loopbandframe 

3 JAAR

Garantie op alle onderdelen

3 JAAR

Garantie op voorrijkosten en arbeidsloon (NL & BE)

Voor commercieel gebruik:
Max. gebruik tot 5 uur per dag

2 JAAR

Garantie op het frame en de aandrijfmotoren van de loopband

2 JAAR

Garantie op alle onderdelen

2 JAAR

Garantie op voorrijkosten en arbeidsloon (NL & BE)


We bieden de volgende garantie voor thuisgebruik op de Presige-lijn:

Voor thuisgebruik:
We geven één jaar garantie op alle fitnessaccessoires.

10 jaar

Garantie op loopbandframe 

2 jaar

Garantie op alle onderdelen

2 jaar

Garantie op voorrijkosten en
arbeidskosten (NL & BE)


We bieden één jaar garantie voor thuisgebruik op alle fitnessaccessoires.


Goed om te weten

We verwerken een serviceverzoek onder garantie alleen als je de aankoopfactuur hebt.
Als je een serviceverzoek hebt ingediend en ter plaatse blijkt dat het om een installatie- of gebruikersfout gaat, brengen we €85,00 (excl. btw) in rekening voor de onkosten.
Als u onze Dynamic line gebruikt voor uw fysiotherapiepraktijk, personal training studioJe garantie is afhankelijk van de aankoopdatum en de voorwaarden. Wij bieden garantie tegen fabricage- of materiaalfouten.

Onderdelen die worden vervangen, vallen onder de totale garantieperiode. Er is geen aparte garantie.
Als je apparaat buiten de garantie valt, maar je wel een technicus wilt laten langskomen, brengen we de volgende kosten in rekening: €150,00 (excl. BTW) voorrijkosten/loonkosten
Kosten voor de gebruikte onderdelen